دبیرکل جنبش نجباء عراق خطاب به رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که از باتلاق جنگ با ایران، جان سالم به در نخواهند برد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شیخ اکرم الکعبی گفت: نمایش هر روز دروغ و فریب آمریکاییها و صهیونیستها، بسیار تکراری و کسالتبار شده است.
الکعبی با بیان اینکه هر روز سر و کله ترامپ احمق و نتانیاهوی پلید، پیدا میشود تا دستاوردهای خیالی خود را تعریف کنند، اظهار داشت: حقیقت این است که جنگ علیه ایران و محور مقاومت با وجود توسل اسرائیل و آمریکا به بمباران دیوانهوار به باتلاقی برای آنان تبدیل شده است.
دبیرکل جنبش نجبای عراق تاکید کرد: البته هرچه جلوتر بروند و بر حجم حمله خود بیفزایند، به مرگ حتمی و اخراج کامل از منطقه نزدیکتر میشوند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.