رسانههای آمریکایی به نقل از دادههای وبگاه «گَس بادی» GasBuddy گزارش دادند قیمت بنزین در آمریکایی برای اولین بار از ماه اوت سال ۲۰۲۲ از مرز ۴ دلار آمریکا برای هر گالن عبور کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ کارشناسان اقتصادی در آمریکا هشدار دادند افزایش قیمت بنزین به دلیل ادامه جنگ علیه ایران و اختلال در عبور نفتکشها از تنگه هرمز، فشار زیادی را بر وضعیت مالی خانوارهای آمریکایی که از قبل با افزایش هزینهها دست و پنجه نرم میکردند، وارد خواهد کرد.
خبرگزاری رویترز هم در تحلیلی نوشت: افزایش قیمت بنزین و پیامدهای آن به یک دردسر سیاسی برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و حزب جمهوریخواه او، پیش از انتخابات میاندورهای آتی تبدیل خواهد شد، چرا که آنها برای حفظ اکثریت ناچیز خود در کنگره آمریکا تلاش میکنند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.