حضور وزیر خارجه در تجمع شبانه مردم تهران

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 04:47
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در تجمع شبانه مردم تهران در شب ۱۲ فروردین گفت: من به این تجمع آمده ام که روحیه بگیرم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید عباس عراقچی افزود: دیدن این مردم واقعاً یک روحیه بسیار بزرگی را به همه ما می دهد و من هم قطره‌ای از همین مردم هستم و به میان آنها آمده‌ام تا با آنها در این حرکت میدانی مشارکت کنم.

وزیر امورخارجه کشورمان تاکید کرد: از این حضور، وحدت و انسجام مردم، لذت می برم.

وی افزود: واقعاً غبطه میخورم به این مردمی که اینقدر با انگیزه، با حرارت و با روحیه بسیار بالا، اینطور برای کشورشان فداکاری و حفاظت و پایداری می‌کنند و انسجام اجتماعی رو حفظ می‌کنند. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.