موضع عراقچی درباره آتش بس و مذاکره با آمریکا؛ پیام‌هایی از آمریکا دریافت می‌کنیم!

همشهری آنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 05:38
عراقچی در مصاحبه با الجزیره: مذاکره‌ای بین ما و آمریکا وجود ندارد و آتش‌بس را نمی‌پذیریم

به گزارش همشهری آنلاین عراقچی گفت: مذاکره زمانی است که دو کشور برای رسیدن به توافق گفتگو می‌کنند و چنین چیزی میان ما و آمریکا وجود ندارد.

ما پیام‌هایی از طرف آمریکا دریافت می‌کنیم؛ برخی مستقیم و برخی از طریق دوستان‌مان در منطقه است. در هر جا که لازم باشد، به این پیام‌ها پاسخ می‌دهیم.

بنابراین تاکنون هیچ مذاکره‌ای شکل نگرفته و ادعاهایی که در این زمینه مطرح می‌شود، صحیح نیست. تبادل پیام که گاهی از طرف ما حاوی هشدارهایی است یا طرف مقابل نکته‌ای دارد، اسمش مذاکره نیست اما روند جریان دارد.

ما خواهان تضمین‌هایی هستیم تا این درگیری‌ها تکرار نشود و خسارات واردشده به مردم ایران جبران شود. موضع ما کاملاً روشن است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.