ببینید | برگزاری مسابقات صندلی های اداری در ژاپن

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 06:32
اولین مسابقه از این دست در سال در کیوتو برگزار شد. برگزارکننده آن، تسویوشی تاهارا، می‌خواست ورزشی مبتنی بر چیزهای روزمره ایجاد کند. از آن زمان، مسابقات مشابهی، که با نام جایزه بزرگ ISU-1 شناخته می‌شوند، در شهرهای مختلف در سراسر کشور برگزار شده‌اند. در درجه اول کارمندان اداری در آنها شرکت می‌کنند.‌تیم‌های سه نفره با صندلی‌های اداری معمولی در امتداد یک مسیر مخصوص ساخته شده در خیابان‌های بسته رقابت می‌کنند. این مسابقه دو ساعت طول می‌کشد و برنده تیمی است که در آن زمان بیشترین مسافت را طی کند. برنده جایزه‌ای معادل 90 کیلوگرم برنج دریافت می‌کند./Sputnik

۲۶۱ ۳۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.