ساعت کاری میادین میوه و تره‌بار بعد از تعطیلات عید اعلام شد

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 09:22
سخنگوی شهرداری تهران ساعت کاری میادین میوه و تره‌بار شهر تهران را بعد از تعطیلات عید شرح داد.

به گزارش خبرآنلاین، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران گفت: از روز شنبه ۱۵ فروردین تمام ۳۱۶ بازار میوه و تره‌بار تهران از ساعت ۸ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۲۰ خدمات‌رسانی می‌کنند.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: ساعت کاری میادین در روزهای جمعه از ساعت ۸ الی ۱۳ خواهد بود.

محمدخانی مطرح کرد: باگذشت ۳۳ روز از آغاز جنگ‌ رمضان هیچ مشکلی در تهیه توزیع کالاهای اساسی و میوه وجود ندارد.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: شهروندان می‌توانند همه اقلام مورد نیاز خودشان را از طریق کالابرگ تهیه کنند.

وی گفت: سامانه شهرزاد برای تهیه اقلام به صورت غیرحضوری فعال است.

۴۷۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.