حمله به سفید دشت ۲ مصدوم برجای گذاشت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 09:49
بروجن-رئیس آتش نشانی بروجن گفت: عملیات اطفای حریق ناشی از حمله هوایی دشمن صهیونیستی_آمریکایی به فولاد سفیددشت به پایان رسید، همچنین این حادثه دو مصدوم داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم باباخانیان با اشاره به پایان عملیات اطفای حریق ناشی از حمله هوایی دشمن صهیونیستی_آمریکایی به فولاد سفیددشت اظهار کرد: عملیات اطفای حریق از ساعت ۲۳:۳٠ شب الی ۳:۳۶ بامداد طی سه مرحله با سه اکیپ سازمان آتش نشانی شهرداری بروجن و مشارکت آتش نشانی های شهر های اطراف و حضور ستاد مدیریت بحران شهرستان انجام شد.

رئیس آتش نشانی بروجن و فرمانده میدان این عملیات گفت: این حادثه دو مصدوم در پی داشت که به بیمارستان شهرکرد منتقل شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.