چهارمین حمله موشکی به تل‌آویو/آژیر خطر در۲ پایگاه و فرودگاه بن گوریون

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 10:53
در چهارمین حمله موشکی ایران به سرزمین های اشغالی از صبح امروز، آژیر خطر در دو پایگاه هوایی «تل نوف» و «بالماخیم» و فرودگاه بن گوریون در تل آویو به صدا درآمد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از صبح امروز چهارشنبه تل آویو هدف چهار حمله موشکی ایران قرار گرفته است.

این رسانه ها با اذعان به اینکه روز سخت و پیچیده ای را آغاز کرده اند، از به صدا درآمدن آژیر خطر در تل آویو و دو پایگاه هوایی تل نوف و "بالماخیم" در جنوب تل آویو در پی حمله موشکی ایران خبر دادند.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی همچنین از به صدا درآمدن آژیر خطر در غوردگاه بن گوریون در شرق تل آویو خبر داد.

خبرهایی نیز درباره وقوع انفجارهای مهیب در قدس اشغالی منتشر شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.