پلیس: فروشنده استارلینک در جنوب شرق تهران دستگیر شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 11:53
پاکدشت- فرمانده انتظامی پاکدشت، از دستگیری دو متهم توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شهرام ولی خانی، از دستگیری دو متهم توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد و اظهار کرد: فرد نخست که با شبکه‌های صهیونیستی همکاری داشت، با انجام تصویربرداری و ارسال محتوا در فضای مجازی، فعالیت خود را دنبال می‌کرد که با اقدام فنی مأموران بازداشت و به مرجع قضائی معرفی شد.

وی افزود: متهم دیگر نیز با فروش تجهیزات استارلینک، اینترنت بدون فیلتر در اختیار کاربران قرار می‌داد که این اقدام بر اساس قوانین کشور، تخلف محسوب و تهدیدی برای امنیت ملی است.

فرمانده انتظامی پاکدشت در پایان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با هرگونه تهدید علیه امنیت عمومی، از شهروندان خواست موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.