مدیران کم کار جایی در مسئولیت‌های شهرستان ساری ندارند

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 12:22
سرپرست فرمانداری ساری گفت: عنوان مدیر اجرایی، عملیاتی و انقلابی باید در عمل سرلوحه فعالیت مدیران شهرستان ساری باشد. مدیران کم کار جایی در مسئولیت‌های شهرستان ساری ندارند

بهروز اسکندرنیا در گفت و گوبا خبرآنلاین، اظهار داشت: برخی مدیران به فراخور مسئولیت خود نظیر دستگاه قضایی و کادر درمانی پشت میزنشین هستند ولی مدیران اجرایی پشت میز نمی خواهیم.

وی افزود: مدیران اجرایی شهرستان در محل کار برای برنامه ریزی و سازماندهی باید حضور داشته باشند. عنوان مدیر اجرایی، عملیاتی و انقلابی باید در عمل سرلوحه فعالیت مدیران شهرستان ساری باشد. مدیران کم کار جایی در مسئولیت‌های شهرستان ساری ندارند. نظارت جدی بر کارکرد مدیران داریم و باید مدیران مرکز استان فعالانه برای مردم خدمت کنند.

مشروح مصاحبه جعفر کندی با سرپرست فرمانداری ساری را در ویدئو مشاهده کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.