عراقچی: قطره‌ای از این مردمم؛ حضور در جمع مردم برایم لذت‌بخش است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 12:31
شمیرانات- وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه خود را قطره‌ای از مردم می‌داند، حضور در اجتماعات مردمی را مایه روحیه و لذت از وحدت و انسجام ملی دانست.

سیدعباس عراقچی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حضور خود در جمع مردم و اجتماعات مردمی، گفت: من در این اجتماعات حضور پیدا می‌کنم تا روحیه بگیرم، دیدن این مردم روحیه بسیار بزرگی به همه می‌دهد.

وی افزود: من هم قطره کوچکی از این مردم هستم و می‌آیم وسط اینها و مشارکت می‌کنم در این حرکت میدانی، هم اینکه خودم روحیه بگیرم و هم واقعاً لذت ببرم از این وحدت و انسجام مردم.

وزیر امور خارجه با تأکید بر جایگاه مردمی‌داری و حضور آگاهانه آنان در صحنه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: انسجام و حضور مردم خیلی عالیه و انسان واقعاً غبطه می‌خوره به این مردمی که اینقدر با انگیزه و روحیه بسیار بالا حضور پیدا می‌کنند توی این تجمعات.

عراقچی تصریح کرد: مردم از نیروهای مسلح دفاع می‌کنند، با رهبر انقلاب بیعت می‌کنند، برای کشورشان فداکاری می‌کنند، حفاظت می‌کنند و انسجام اجتماعی را حفظ می‌کنند. خدا قوت به همه‌شان.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.