فرماندار رودان: آب شرب روستای قلعه کمیز رودان وارد مدار شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 12:37
رودان-فرماندار رودان گفت: با پیگیری مستمر و تلاش ۸ ماهه، طرح آبرسانی به روستای منطقه قلعه کمیز با موفقیت وارد مدار بهره‌برداری شد .

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محسنی فرماندار شهرستان رودان گفت: پس از ۸ ماه پیگیری خستگی‌ناپذیر، آب شرب روستای قلعه کمیز با همت قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع) و حمایت مسئولین محلی و شهرستانی وارد مدار شد که این پروژه، نمادی از عزم جدی برای رفع محرومیت‌های روستایی است و گامی مؤثر در جهت بهبود کیفیت زندگی مردم شریف منطقه برداشته‌ایم. از تمامی دست‌اندرکاران صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی افزود: این طرح، دسترسی پایدار به آب آشامیدنی سالم را برای اهالی فراهم کرده و توسعه روستایی را تسریع می‌بخشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.