تعطیلی تمامی تفرجگاه‌ها و مناطق تحت مدیریت محیط زیست خراسان رضوی 

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 13:28
مشهد- مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از تعطیلی تمامی تفرجگاه‌ها و مناطق تحت مدیریت محیط زیست خراسان رضوی تا صبح جمعه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید محمودی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی و صدور هشدار نارنجی مبنی بر وقوع سیل، گسترش سامانه ناپایدار و بارش‌زا در سطح استان همه تفرجگاه‌ها و مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست تا صبح جمعه چهاردهم فروردین ۱۴۰۵ در استان تعطیل است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: در راستای پیشگیری از بروز هرگونه حادثه و حفظ ایمنی بازدیدکنندگان، ورود به مناطق تفرجگاهی استان تا پایان روز پنجشنبه سیزدهم فروردین ماه ممنوع بوده و از شهروندان تقاضا می‌شود با نیروهای اجرایی و محیط‌بانان استان همکاری لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه مردم به هشدارهای هواشناسی افزود: با توجه به شدت بارش‌ها و احتمال وقوع سیلاب در برخی نقاط از گردشگران، علاقه‌مندان به طبیعت و تمامی مردم استان درخواست می‌شود از هرگونه تردد غیرضروری در مسیرهای کوهستانی، بستر مسیل‌ها، رودخانه‌ها و مناطق حفاظت‌شده تا پایان هفته به طور جدی خودداری کنند.

محمودی گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست با همکاری دستگاه‌های امدادی و مدیریتی در آماده‌باش کامل قرار دارد و از تمامی ظرفیت‌ها برای کاهش خطرات احتمالی ناشی از شرایط جوی استفاده خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.