بیعت کامیون داران خراسانی با رهبر انقلاب اسلامی

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 13:38
مشهد- کاروان بیعت با مقام معظم رهبری توسط کامیونداران در ملک آباد امروز از میدان اصلی این شهر آغاز شد و از پلیس راه باغچه به سمت مشهد ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از کامیون‌داران شهر ملک آباد در اقدامی خودجوش صبح چهارشنبه ۱۲ فروردین‌ماه، با برگزاری رژه‌ای خودرویی از میدان اصلی این شهر به سمت مشهد، با حضور بیش از ۵۰ کامیون و ۵۰ خودروی سواری برگزار کردند.

کامیون داران ملک آبادی‌ در این رژه حماسی ضمن محکومیت حملات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

این حرکت نمادین که با حضور کامیون‌ها و خودروهای سنگین برگزار شد، با برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه خواهد بود و شرکت‌کنندگان با عبور از مسیر تعیین‌شده، انزجار خود را از اقدامات خصمانه دشمنان ملت ایران اعلام کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.