کمالوندی: حمله به تاسیسات تحت نظارت پادمان جنایت جنگی است

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 14:32
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت که حمله دشمن آمریکایی-صهیونی به تاسیسات هسته‌ای ایران جنایت جنگی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون بین‌الملل سازمان انرژی اتمی در واکنش به حمله دشمن آمریکایی-صهیونی به تاسیسات هسته‌ای ایران گفت: حمله به تاسیسات تحت پادمان کاملا مغایر با اصول بین‌الملل است و این کار خلاف بین‌الملل حتی در مورد آب سنگین قطعا جنایت جنگی است.

بنابر روایت تسنیم، وی تاکید کرد: تاسیساتی که تحت نظارت پادمان است و به آنان حمله می‌شود قطعا جنایت جنگی محسوب می‌شود. 

کمالوندی اظهار داشت: ما مستندسازی‌های حقوقی را انجام دادیم. هم در رابطه با برخی افراد در حقوق داخلی خودمان پیگیری کنیم و هم در سطح حقوق بین‌الملل. 

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ادامه داد: ما نظریات خودمان به عنوان سازمان انرژی اتمی را ارائه دادیم و وزارت خارجه و معاونت حقوقی ریاست جمهوری هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: دشمن با این حملات نمی‌تواند دانش هسته‌ای ایران را از بین ببرد.

۲۱۹/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.