برگزاری پویش سرو ایران به یاد رهبر شهید در شهرستان میناب

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 14:42
میناب- پویش سرو ایران به یاد رهبر شهید و شهدای جنگ رمضان در میناب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پور موسوی مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان گفت: در پویش سرو ایران در دهکده ورزشی شهر میناب ۱۵۰ اصله درخت مثمر و زینتی کاشته شد.

محمد پور موسوی افزود: امروز علاوه بر میناب در شهرستان‌های رودان، بندر خمیر و بندرلنگه هم این پویش برگزار شد.

وی ادامه داد: پویش سرو ایران، فردا هم در شهرستان پارسیان و بشاگرد انجام می‌شود.

پویش سرو ایران از ۲۸ اسفند سال گذشته در کشور شروع شده و تا پایان فروردین ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.