استغاثه به امام زمان(عج) در سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود 

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 14:50
اصفهان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از مردم استان خواست امشب ساعت ۲۲ با حضور در مساجد، حسینیه‌ها، مواکب و تجمعات مردمی، در مراسم استغاثه به امام زمان(عج) مشارکت کنند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از عموم مردم مؤمن و ولایتمدار استان اصفهان دعوت می‌کنیم امشب ساعت ۲۲ در مساجد، حسینیه‌ها، مواکب و سایر تجمعات مردمی در سطح شهرها و روستاهای استان حضور یافته و نماز استغاثه به امام زمان(عج) را برگزار کنند.

وی با اشاره به اهمیت توسل و دعا در شرایط مختلف افزود: این مراسم معنوی با هدف توسل به حضرت ولی‌عصر(عج)، سلامت رهبر معظم انقلاب، پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی دشمنان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فوقی تأکید کرد: انتظار می‌رود مساجد، هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها، مواکب و گروه‌های مردمی با هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم، زمینه حضور و مشارکت مردم در این مراسم معنوی را فراهم کنند تا این حرکت دعا و استغاثه در سراسر شهرها و روستاهای استان به‌صورت گسترده برگزار شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.