تونل زمان| همگروه شدن ایران با آمریکا و انگلیس در جام جهانی

خبرورزشی چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 14:56
دقیقا ۴ سال قبل در چنین روزی مشخص شد که ما در جام جهانی ۲۰۲۲ باید با آمریکا و انگلیس مصاف بدهیم.

رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برخلاف ادوار گذشته، در فصل پاییز برگزار شد چون شرایط جوی این کشور اجازه برگزاری مسابقات در اواخر بهار و اوایل تابستان را نمی‌داد.

مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲، روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در حالی برگزار شد که هنوز تکلیف برخی تیم‌های صعودکننده به این مسابقات مشخص نشده بود(دقیقا مانند همان وضعیتی که هنگام برگزاری آیین قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۶ شاهد بودیم). این مراسم در دوحه برگزار شد و اتفاقا علی دایی هم به عنوان یکی از نمادهای فوتبال آسیا در آیین قرعه‌کشی نقش داشت. مراسمی که مشخص کرد تیم ملی فوتبال ایران به صورت قطعی با آمریکا و انگلیس همگروه شده و رقیب سوم نیز باید از دل مرحله پلی‌آف خارج شود (در نهایت ولز به عنوان سومین حریف تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شد).

حتما به خاطر دارید که ما در آن مسابقات شکست بسیار سنگینی برابر انگلیس تجربه کردیم، ولز را با دوگل شکست دادیم و البته به آمریکا هم باختیم تا از رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی محروم شویم.

بیشتر بخوانید: فاتح جام جهانی دست خالی از تهران رفت!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.