پای کار مردم هستیم و خواهیم ماند

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 15:01
سخنگوی دولت تاکید کرد: مهم‌ترین وظیفه مسئولان این است همانطور که مردم پای کار کشور هستند ما هم پای کار مردم باشیم و هستیم.

پای کار مردم هستیم و خواهیم ماند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ فاطمه مهاجرانی در حاشیه حضور در راهپیمایی «گرامیداشت روز جمهوری اسلامی» در توصیف حضور مردم در این راهپیمایی، اظهار کرد: این حضور همیشه بی‌نظیر، پرشور، پرهیجان، پر از استقامت و پر از ایمان است.

وی همچنین با اشاره به وظیفه مسئولان در برابر مردم، تاکید کرد: مهم‌ترین وظیفه مسئولان این است همانطور که مردم پای کار کشور هستند ما هم پای کار مردم باشیم و هستیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.