پوتین از تخریب زیرساخت‌های انرژی در منطقه ابراز نگرانی کرد

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 15:09
رئیس جمهوری روسیه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای اماراتی‌اش نگرانی جدی خود را در مورد وخامت اوضاع نظامی-سیاسی در خاورمیانه و تخریب زیر ساخت‌های انرژی ابراز کرد.

به گزارش مشرق از تارنمای کاخ کرملین، در جریان یک مکالمه تلفنی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی، نگرانی جدی خود را در مورد وخامت مداوم اوضاع نظامی-سیاسی در خاورمیانه، از دست رفتن جان غیرنظامیان و تخریب زیرساخت‌های انرژی، صنعتی و سایر زیرساخت‌های غیرنظامی ابراز کردند.

دو طرف بر اهمیت توقف هر چه سریع‌تر خصومت‌ها و تشدید تلاش‌های سیاسی و دیپلماتیک با هدف حل و فصل مناقشه ضمن احترام به منافع مشروع همه کشورهای منطقه که روسیه به طور سنتی با آنها روابط دوستانه و متقابل دارد، تاکید کردند.

براساس این گزارش، پوتین و آل نهیان از سطح بالای همکاری و تعاملات روسیه و امارات متحده عربی که با موفقیت در بسیاری از حوزه‌ها در حال توسعه است، ابراز رضایت کردند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.