تیمهای ملی ژیمناستیک ایران در بیانیهای مشترک اعلام کردند که در دفاع از وطن، دوشادوش مردم و نیروهای مسلح ایستادهاند.

به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیمهای ملی ژیمناستیک کشورمان در بیانیهای مشترک، حملات تجاوزکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران را بهشدت محکوم کردند.
در این بیانیه آمده است: دشمنان این مرز و بوم با اقدامات خصمانه و مغایر با اصول انسانی و حقوق بینالملل، در پی خدشهدار کردن امنیت و تمامیت ارضی کشورمان ایران هستند؛ اما بیتردید اینگونه اقدامات نهتنها خللی در اراده ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد، بلکه موجب انسجام و همبستگی هرچه بیشتر مردم خواهد شد.
جامعه بزرگ ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران، متشکل از ورزشکاران، مربیان، داوران و مدیران، ضمن محکومیت قاطع این تجاوزات، بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی ملی تأکید کرده و اعلام میدارد که امروز بیش از هر زمان دیگری، اتحاد مردم، پشتوانهای مستحکم برای عبور از این شرایط حساس است.
جامعه ژیمناستیک کشور، همگام با آحاد ملت، حمایت کامل خود را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام داشته و تأکید میکند که در کنار مردم، اجازه هیچگونه تعرض و تجاوز به خاک کشورمان ایران را نخواهد داد و با عزمی راسخ، حافظ عزت و اقتدار کشورمان ایران خواهد بود.
همچنین تیمهای ملی ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران بر تداوم مسیر پرافتخار ملت ایران در سایه وحدت، همدلی و ایستادگی تأکید کرده و برای کشورمان ایران، عزت، امنیت و پیروزی روزافزون مسئلت دارند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.