به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مجیدی ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه پویش کاشت یک میلیارد درخت در پارک جنگلی «شوراب» خرمآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ رمضان و رهبر شهید حضرت آیتاللهالعظمی امام خامنهای، اظهار داشت: پویش کاشت یک میلیارد درخت در کشور آغاز شده و سهم استان ۳۰ میلیون نهال است.
وی با بیان اینکه این پویش تا ۲۹ فروردینماه ادامه دارد، گفت: امروز در روز جمهوری اسلامی با حضور بیش از ۱۰ دستگاه اجرایی مرتبط با حوزه کاشت نهال و فرهنگسازی در پارک جنگلی شوراب لرستان کاشت درخت انجام شد.
معاون عمرانی استانداری لرستان، افزود: کاشت نهال توسط مدیران ادارات در استان در روزهای آتی هم انجام میشود.
مجیدی، گفت: در یکی از مدارس استان و با حضور دانشآموزان به یاد شهدای دانشآموز دختر «مینابی» کاشت نهال خواهیم داشت.
وی بیان کرد: همچنین کاشت درخت توسط امدادگران و جوانانی که در حوزه هلالاحمر هم فعال هستند این پویش مجدد ادامه خواهد داشت.
معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: امیدوارم امسال هم بسیار قوی و پررنگ شاهد فعالیت ادارات و فعالان اجتماعی فرهنگی و سمنها در پویش کاشت درخت باشیم.













