بازگشت ملی‌پوشان به ایران؛ در انتظار آغاز دوباره لیگ

خبرورزشی چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 16:12
تیم ملی ایران پس از سفری طولانی از آنتالیا به ایران بازگشت.

تیم ملی ایران صبح امروز از آنتالیا به وان پرواز کرد و سپس مسیر مرزی تا ایران را با اتوبوس طی نمود. ظهر امروز، ساعت ۱۳:۳۰، تیم ملی وارد ایران شد. در حالی که برخی از لژیونرها و تعدادی از بازیکنان به کشورهای دیگر رفتند، اکثر اعضای تیم به ایران بازگشتند و منتظر آغاز مجدد لیگ برتر هستند.

بازیکنان تیم ملی با دو اتوبوس به تبریز خواهند رفت و از آنجا به تهران سفر خواهند کرد. به این ترتیب، اردوی نسبتاً طولانی و مسیر خسته‌کننده برای آنها به پایان می‌رسد. طبق برنامه، بازیکنان ساعت ۱۷ به تبریز و تا ساعت ۲۴ به تهران خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اعتراض شدید به تصمیم تازه برای لیگ برتر؛ همه باید نظر بدهند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.