حمله پهپادی ارتش به محل سوخت‌رسان‌های آمریکا

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 16:16
ارتش جمهوری اسلامی ایران در موج دیگری از حملات پهپادی، محل استقرار هواپیما‌های «آواکس و سوخت‌رسان» و پایگاه‌های آمریکا در منطقه را هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از روابط عمومی ارتش، متن اطلاعیه شماره ۵۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مقاوم ایران اسلامی! فرزندانتان در ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه و شکرانه حضور با بصیرت شما در صحنه و در پاسخ به حملات وحشیانه هوایی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به کشورمان، به ویژه هدف قراردادن مناطق مسکونی و غیر نظامی، از بامداد امروز، «محل استقرار سوخت رسان‌های آمریکا» مستقر در فرودگاه بن گوریون، «سایت راداری کشف و رهگیری موشک‌ها و پهپادهای رزمی» و «سایت‌های جنگ الکترونیک مقابله با پهپادهای رزمی» مستقر در امارات را آماج حملات پهپادی قرار داد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از این نیز پایگاه های آمریکا در کشورهای منطقه و مناطق نظامی در سرزمین های اشغالی را مورد حملات پهپادی قرار دادند که برابر اطلاعات رسیده و رصد تصاویر ماهواره ای، آسیب های جدی به این مراکز وارد شده و عملیات رزمی و پشتیبانی رزمی هواپیماهای نظامی و رهگیری موشک‌ها و پهپادهای رزمی را با اختلال جدی مواجه کرده است.

در این موج از حملات از پهپادهای قدرتمند آرش ۲ با مداومت پروازی ۲هزار کیلومتر استفاده شده است.

در این اطلاعیه آمده است، آحاد رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدری که مظلومانه و بر خلاف تمام قوانین جنگی به صورت خانوادگی در جنایات جنگی تروریست‌ها به لقا الله پیوسته اند، هم قسم شده‌اند تا پای جان در انتقام خون پاک هموطنان عزیز و پشيمانی دشمن متجاوز، از پای ننشینند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.