آغاز پویش کاشت ۳۰ میلیون نهال در لرستان

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 16:46
معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره به آغاز اجرا طرح پویش کاشت یک میلیارد درخت در کشور گفت: سهم استان لرستان از کاشت یک میلیارد درخت ۳۰ میلیون نهال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان، مهدی مجیدی امروز ظهر در پویش کاشت یک میلیارد درخت در پارک جنگلی شوراب خرم‌آباد ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جنگ رمضان و رهبر شهید حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای گفت : پویش کاشت یک میلیارد درخت در کشور آغاز شده و سهم استان ۳۰ میلیون نهال است.

وی با بیان اینکه این پویش تا ۲۹ فروردین ماه ادامه دارد گفت: امروز در روز جمهوری اسلامی با حضور بیش از ۱۰ دستگاه اجرایی مرتبط با حوزه کاشت نهال و فرهنگ‌سازی در پارک جنگلی شوراب لرستان کاشت درخت انجام شد. معاون عمرانی استانداری لرستان افزود: کاشت نهال توسط مدیران ادارات در استان در روزهای آتی هم انجام می‌شود.

به گفته مجیدی در یکی از مدارس استان و با حضور دانش‌آموزان به یاد شهدای دانش آموز دختر مینابی کاشت نهال خواهیم داشت.

وی بیان کرد: همچنین کاشت درخت توسط امدادگران و جوانانی که در حوزه هلال احمر هم فعال هستند این پویش مجدد ادامه خواهد داشت. معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: امیدوارم امسال هم بسیار قوی و پررنگ شاهد فعالیت ادارات و فعالان اجتماعی فرهنگی و سمن‌ها در پویش کاشت درخت باشیم‌ .

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.