جزییات ایجاد شبکه هسته‌های محلی تاب‌آور همتا در استان کرمان

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 16:52
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان از ابلاغ طرح ایجاد شبکه «همتا» (هسته‌های محلی تاب‌آور) به فرمانداری‌های سراسر استان خبر داد؛ طرحی محله‌محور که با هدف افزایش تاب‌آوری اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ ابوذر عطاپور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان از راه‌اندازی شبکه «همتا» (هسته‌های محلی تاب‌آور) با رویکرد تقویت مدیریت محله‌محور و استفاده از ظرفیت‌های بومی خبر داد و اعلام کرد: بخشنامه اجرایی این طرح به تمامی فرمانداری‌های استان ابلاغ شده است.
 
وی با تأکید بر اهمیت اجرای برنامه‌های محله‌محور افزود: شبکه همتا بر پایه یک ساختار سازماندهی موزائیکی طراحی شده و تلاش دارد طیف گسترده‌ای از موضوعات محلی را پوشش دهد.
 
معاون استاندار کرمان اعلام کرد : این شبکه در قالب هفت کمیته تخصصی شامل «ترافیک و بازگشایی معابر»، «امداد و نجات»، «اسکان و پناهگاه»، «دیده‌بانی و اطلاعات»، «همیار محله»، «آموزش و اطلاع‌رسانی» و «بهداشت روان» فعالیت خواهد کرد که همگی با هدف ارتقاء سطح تاب‌آوری در جوامع محلی شکل گرفته‌اند.
 
عطاپور افزود : شهروندان علاقه‌مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرمانداری‌ها یا شوراهای محلات مراجعه کنند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.