رادار هواشناسی خوزستان مورد حمله آمریکایی - صهیونیستی قرار گرفت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 17:06
اهواز - رادار اداره‌کل هواشناسی استان خوزستان مورد هدف موشکی و پهپادی دشمن صهیونیستی - آمریکایی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره‌کل هواشناسی خوزستان امروز چهارشنبه ۱۲ فروردین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بار دیگر رژیم جنایتکار و تروریستی آمریکا و اسرائیل غاصب دست به اقدامی جنایتکارانه و ضد انسانی زده و رادار هواشناسی استان خوزستان واقع در شهرستان اهواز را مورد هدف موشکی و پهپادی خود قرار داد.

این رادار که به منظور خدمت‌رسانی به آحاد مردم استان و کشور اسلامی‌مان با صرف هزینه‌های فراوان تهیه و نصب شده بود و استفاده‌ای جز مصارف هواشناسی و رصد پدیده‌ها و مخاطرات جوی برای جلوگیری از ورود خسارت به جان و اموال مردم را نداشته، مورد هجوم دشمن قرار گرفت.

اداره‌کل هواشناسی استان ضمن محکومیت این جنایت بزرگ و اعلام انزجار از رژیم جنایت کار آمریکا و رژیم صهیونیستی، همواره خود را مقید به خدمت به مردم شریف استان و کشور دانسته و از هیچ تلاش و کوششی در راه اعتلای کشور عزیزمان دریغ نخواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.