مردم فراموش نمی‌کنند!

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 18:05
با گذشت یک ماه از آغاز درگیری‌ها و حملات هوایی، حضور مستمر و مقتدرانه نیروهای انتظامی در سطح شهرها به عامل ثبات و آرامش شهروندان تبدیل شده است.

به گزارش عصرخبر، یکماه از آغاز حمله وحشیانه امریکا و اسراییل به ایران گذشت، مردم پای کار ایران هستند و همه در تصاویر و فیلم‌ها می‌بینندشان. اما یادمان نمی‌رود روزها که برای روزمرگی و خرید و کار و دید و بازدید به خیابان‌ها آمدیم و شب‌ها که در میدان زیر برف و باران و موشک و ضدهوایی در خیابان‌ها بودیم؛ علاوه بر گمنامان پدافند و هوافضا، یک عده دیگری کنار ما بودند؛ قوت قلب و پاکار ایران! همچون «هوا» کنار ما بودند و هوای ما را داشتند که ما ندیدمشان؛ آنقدر بودند و هستند که دیده نمی‌شوند!

مردم فراموش نمی‌کنند پلیس و نیروی انتظامی همه این یکماه با آنکه کلانتری و محل استقرارشان بمباران شد، در خیابان کنار ما بودند؛ هم امنیت ساز و امنیت آفرین هم کنار مردم کوچه و خیابان!

فراموش نمی‌کنیم که جای استراحت و تعویض شیفت و جابجایی و حتی محلی برای صبحانه و‌غذا، نداشتید اما یک لحظه از کنار مردم تکان نخوردید! 

ما سربازان جان‌فدای ایران را هرگز فراموش نمی‌کنیم!

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.