پیوستن ملی پوشان گلف ایران به پویش «ایران ما» و عضویت در هلال‌احمر

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 18:36
اعضای تیم ملی گلف کشورمان با حضور در شهرستان مسجدسلیمان به پویش «جبهه ملی ایران ما» پیوستند و به عنوان اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر ثبت‌نام کردند.

پیوستن ملی پوشان گلف ایران به پویش «ایران ما» و عضویت در هلال‌احمر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در حاشیه اردوی دو روزه تمرینی تیم ملی گلف ایران در مسجدسلیمان و با حضور ملی پوشان خوزستانی، آیینی با حضور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان، معاونت توسعه ورزش و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان، کادر فنی و اعضای تیم ملی گلف ایران برگزار شد که طی آن اعضای تیم ملی به پویش «جبهه ملی ایران ما» پیوستند و به عنوان داوطلب جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران عضو این نهاد بشردوستانه شدند.
 
شایان ذکر است در روز‌های بهاری امسال، شهرستان مسجدسلیمان میزبان اردوی دو روزه تیم ملی گلف جمهوری اسلامی ایران با ترکیب تمام خوزستانی بود که در حاشیه این اردوی پویش جبهه ملی ایران ما به اجرا در آمد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.