حمله هواگرد دشمن به جزیره هنگام ۷ زخمی برجا گذاشت 

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 18:54
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان از حمله آمریکایی صهیونیستی به جزیره هنگام خبر داد و گفت: در این حمله ۷ نفر زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

به گزارش مشرق، احمد نفیسی با تأیید حمله دشمن به جزیره هنگام، اظهار داشت: هواگردهای آمریکایی و صهیونیستی با اقدام جنایتکارانه خود، بخشی از این جزیره از جمله دهیاری، یک باب منزل مسکونی و پارکینگ شناورهای مردمی را مورد هدف قرار دادند.

نفیسی افزود: در پی این حمله، متأسفانه ۷ نفر از ساکنان جزیره هنگام مجروح شدند که بلافاصله تحت مداوا قرار گرفتند.

وی با اشاره به وضعیت مجروحان، خاطرنشان کرد: حال یکی از مجروحان وخیم است و تلاش کادر درمان برای بهبود وی ادامه دارد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.