عراقچی: ایران آتش‌بس را نمی‌پذیرد/ مذاکره با آمریکا بی‌نتیجه است

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 18:56
سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه، در گفتگو با شبکه الجزیره ضمن تأکید بر نبود اعتماد به نتایج مذاکره با آمریکا، اعلام کرد که در شرایط کنونی هیچ زمینه‌ای برای گفتگو فراهم نیست. وی همچنین تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران موضوع آتش‌بس را نخواهد پذیرفت.

وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه هیچ اعتمادی به نتیجه‌بخش بودن مذاکره با آمریکا وجود ندارد، گفت: در شرایط فعلی زمینه‌ای برای مذاکره فراهم نیست و ایران آتش‌بس را نیز نمی‌پذیرد.

به گزارش میزان، سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در گفت‌وگو با شبکه الجزیره با تأکید بر اینکه در حال حاضر هیچ زمینه‌ای برای مذاکرات وجود ندارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ اعتمادی ندارد که مذاکره با آمریکا به نتیجه برسد.

عراقچی همچنین با اشاره به بحث آتش‌بس اظهار داشت: ایران آتش‌بس را قبول نمی‌کند و در عین حال خواهان دریافت تضمین‌هایی است که اطمینان حاصل شود تجاوزهای گذشته تکرار نخواهد شد.

وزیر امور خارجه ایران در ادامه تصریح کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند برای ما ضرب‌الاجل تعیین کند.

وی همچنین خطاب به طرف‌های مقابل تأکید کرد:  نمی‌توانید با مردم ایران با زبان تهدید صحبت کنید.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.