ساعت کاری ادارات و بانک های فارس از ۱۵ فروردین اعلام شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 19:07
شیراز- استانداری فارس اعلام کرد: از تاریخ ۱۵ فروردین ماه، فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی استان، با حضور ۵۰ درصد کارکنان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ لغایت۱۴:۳۰ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، استانداری فارس اعلام کرد: از تاریخ ۱۵ فروردین ماه، فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی استان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ لغایت۱۴:۳۰خواهد بود.

دستگاه های اجرایی تا اطلاع ثانوی در روزهای پنجشنبه به صورت دورکاری ادامه دارد.

تا اطلاع ثانوی ادارات با حضور حداقل نیمی از کارکنان و دورکاری مابقی فعالیت خواهند کرد.

همه شعب بانک ها باید از شنبه تا پنج شنبه و مطابق رویه سنوات گذشته ارائه خدمات می کنند.

واحدهای عملیاتی دستگاه های خدمات رسان، شهرداری ها، آتش نشانی ها، مراکز درمانی، امدادی، بیمارستان ها، حمل و نقل عمومی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.