نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی در خراسان رضوی بر اساس روال قبل است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 19:09
مشهد- سرپرست اداره کل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: بعد از نیمه فروردین ۱۴۰۵ فعالیت دستگاه‌های اجرایی در خراسان رضوی براساس روال قبل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، احساس گرایلی اظهار کرد: بعد از نیمه فروردین ۱۴۰۵ هم بر اساس اطلاعیه‌های سابق فعالیت دستگاه‌های دولتی بدون هیچ‌گونه وقفه و با حضور ۵۰ درصد کارکنان با نظر مدیر دستگاه استانی انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: تا صدور اطلاعیه جدید از سوی دبیرخانه شورای اداری استان، پنجشنبه‌ها همچنان تعطیل خواهد بود.

وی افزود:اگر تصمیم تازه‌ای گرفته شود، اطلاعیه جدید صادر خواهیم کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.