تلاش مجدد ترامپ برای تفرقه میان مسئولان ایران

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 19:17
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی، مجدد به دنبال تفرقه میان مسئولان ایران شد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، که در روزهای گذشته از گفت وگو با مسئولان جدید در ایران سخن گفته بود، با فراموش کردن حرف‌های بی اساس قبلی در شبکه تروث سوشال نوشت: رئیس‌جمهور جدید حکومت ایران که بسیار کمتر رادیکال و بسیار باهوش‌تر از پیشینیانش است، به‌تازگی از ایالات متحده آمریکا درخواست آتش‌بس کرده است.

وی که سیاست تفرقه میان مسئولان نظام را بطور روزمره دنبال می کند، در این پیام نوشت که جمهوری اسلامی خواستار برقراری آتش‌بس شده و افزود: آمریکا این درخواست را زمانی بررسی خواهد کرد که تنگه هرمز «باز، آزاد و امن» باشد.

دونالد ترامپ همچنین تاکید کرد تا آن زمان، آمریکا به حملات خود علیه جمهوری اسلامی ادامه خواهد داد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.