نخست‌وزیر اسپانیا: از تهدید ترامپ نمی‌ترسم؛ دو بار فریب نمی‌خوریم

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 20:31
«پدرو سانچز» با اشاره به دروغین بودن ادعای آمریکا درباره حمله به عراق به بهانه سلاح کشتار جمعی، گفت که مادرید دو بار فریب نمی‌خورد، گفت که از تهدیدترامپ به علت نپیوستن به جنگ ایران نمی‌ترسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «پدرو سانچز» نخست‌وزیر اسپانیا در پاسخ به انتقادهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از این کشور در خصوص ملحق نشدن به جنگ علیه ایران گفت: بیست و سه سال پیش، شما ما را به جنگ علیه عراق کشاندید، در حالی که هیچ سلاح کشتار جمعی‌ای پیدا نشد. نمی‌شود دو بار ما را فریب داد!

بنابر روایت مهر، همچنین یک خبرنگار از نخست وزیر اسپانیا پرسید: آیا شما از اقدامات تلافی‌جویانه ترامپ علیه اسپانیا نمی‌ترسید؟

سانچز در پاسخ تأکید کرد: نه من از هیچ چیز نمی‌ترسم چون مواضعمان را روشن کرده‌ام و پای حرفهایم می‌ایستم.

وی چند رو گذشته هم در سخنانی، آمریکا و اسرائیل را به طولانی کردن «جنگ ناعادلانه و غیرقانونی» علیه ایران متهم و تأکید کرد: سکوت در برابر جنگ علیه ایران، دوراندیشی نیست بلکه بزدلی و همدستی با جنایت است.

این اظهارات نخست وزیر اسپانیا در حالی است که مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا اخیرا در سخنانی گفت: مخالفت اسپانیا با استفاده از حریم هوایی این کشور و پایگاه های نظامی آن(علیه ایران) تأسف بار است!

۲۱۹/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.