ادعای رویترز: دستور ترامپ به ونس برای برقراری تماس با ایران

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 20:46
رویترز ادعا کرد: ونس پیامی «قاطع» منتقل کرده و اعلام کرده صبر ترامپ حدی دارد و هشدار داده در صورتی که جمهوری اسلامی به توافق نرسد، فشار بر زیرساخت‌های ایران افزایش خواهد یافت.
رویترز ادعا کرد که ترامپ به ونس دستور داده به‌طور خصوصی پیام دهد که آمریکا در صورت برآورده شدن برخی خواسته‌هایش، از جمله بازگشایی تنگه هرمز، برای آتش‌بس آمادگی دارد.
 
به گزارش جماران؛ رویترز به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد که جی‌دی ونس، معاون دونالد ترامپ، تا روز سه‌شنبه درباره جنگ ایران با «واسطه‌ها» در تماس بوده است.
 
این منبع ادعا کرد که ترامپ به ونس دستور داده به‌طور خصوصی پیام دهد که آمریکا در صورت برآورده شدن برخی خواسته‌هایش، از جمله بازگشایی تنگه هرمز، برای آتش‌بس آمادگی دارد.
 
رویترز ادعا کرد: ونس پیامی «قاطع» منتقل کرده و اعلام کرده صبر ترامپ حدی دارد و هشدار داده در صورتی که جمهوری اسلامی به توافق نرسد، فشار بر زیرساخت‌های ایران افزایش خواهد یافت.
 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.