عمو پورنگ به عیادت بچه‌های مجروح رفت

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 20:50
داریوش فرضیایی (عموپورنگ) در بیمارستان امام‌حسین تهران ساعاتی را در کنار کودکان در بیمارستان سپری کردند.

به گزارش مشرق، عمو پورنگ طی روزهای گذشته با حضور در بیمارستان‌ها از کودکان مجروح جنگ تحمیلی عیادت کرد.

داریوش فرضیایی امروز در بیمارستان امام حسین به همراه دکتر ناصرپروانی چهره فرهنگی در دوازدهم فروردین در بیمارستان امام‌حسین تهران ساعاتی را در کنار کودکان در بیمارستان سپری کردند.

عمو پورنگ به عیادت بچه‌های مجروح رفت

تعدادی از این کودکان مجروحان انفجارهای تلخ جنگ روزهای اخیر و تعدادی بیماران بخش‌های مختلف بیمارستان بودند.

عمو پورنگ به عیادت بچه‌های مجروح رفت

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمجید این فعالیت عمو پورنگ نوشت: دیدار ⁧ عمو پورنگ⁩ عزیز با کودکان بیمار و مجروح، یکی از این صدها حضور هنرمندان است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.