حمله علیه مراکز علمی محکوم است؛ دانشگاه سمنان پای کار انقلاب

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 20:53
سمنان- اساتید و دانشجویان دانشگاه سمنان ضمن بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب بر محکومیت جنایات دشمن علیه مراکز علمی و دانشگاهی کشور تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه سمنان بیانیه‌ای را در محکومیت جنایات دشمن علیه مراکز علمی صادر کرد، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ما استادان دانشگاه سمنان، در نهایت خشم انقلابی، اقدام ددمنشانه، خلاف اصول انسانی و اخلاقی و بزدلانه آمریکایی-صهیونی در حمله به کشور بزرگ و متمدن ایران اسلامی و بویژه دانشگاه های کشور را به‌شدت محکوم می‌کنیم.

دانشگاه، مهد علم و دانش است و آسیب زدن و حمله وحشیانه به فضاهای آموزشی و پژوهشی، پرده از چهره‌ی ضدانسانی و ضدفرهنگی دشمنانِ زبون برداشت و نشان داد که دشمن آمریکایی-صهیونی، جایگاه رفیع علم، دانش، دانشمند و دانشجو را نمی داند و نمی فهمد.

بی شک، با همت مجدد دانشگاهیان، چراغ علم بیشتر از پیش پرفروغ خواهد بود و خاموش کردن چراغ علم زهی خیال باطل است که فقط در ذهن احمق هایی همچون ترامپ و جنایتکارانی همچون نتانیاهو می توان نشانه های آنرا دید.

ما استادان دانشگاه سمنان ضمن بیعت مجدد با حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی خامنه ای، با اعلام همبستگی و حمایت کامل با مردم شریف ایران اسلامی و بویژه پاسداران عزیز و همه حافظان جان، مال، آبرو و امنیت کشور، تأکید می‌ کنیم که جنایات رژیم آمریکایی و صهیونی در حمله به ایران اسلامی و دانشگاههای کشور شدیدا محکوم است.

از خداوند متعال، پیروزی رزمندگان و شکست دشمنان اسلام را خواهانیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.