بقائی تاکید کرد: مفهوم «جنایت جنگی» برای توصیف این جنایات بسیار ناکافی است. با توجه به لفاظیهای کینهتوزانه مقامات آمریکایی و اسرائیلی علیه ایرانیان، به عنوان یک ملت و هویت، این جنایات در حد جنایت «نسلکشی» است.
سخنگوی وزارت امور حمله به مدرسه میناب و ورزشگاه لامرد را ۲ نمونه از صدها مورد جنایت جنگی متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی و بخشی از یک الگوی نظاممند وحشیانه در جریان جنگ غیرقانونی علیه ایران دانست.
به گزارش ایرنا، اسماعیل بقائی چهارشنبه شب ۱۲ فروردین ۱۴۰۵ در واکنش به گزارش رسانههای آمریکایی مبنی بر استفاده آمریکا از یک موشک جدید در حمله به ورزشگاه لامرد (استان فارس) و کشتار ۲۱ ورزشکار نوجوان، در شبکه ایکس نوشت: این، یک نمونه منفرد از قساوت و سبعیت نیست؛ بلکه بخشی از یک الگوی نظاممند وحشیانه در جریان جنگ غیرقانونی علیه ایران است.
وی افزود: در ۳۳ روز گذشته، متجاوزان بیش از ۶۰۰ مدرسه و مرکز آموزشی را هدف قرار دادهاند، از جمله مدرسهٔ شجره طیبه در میناب و سالن ورزشی در لامرد فارس.
بقائی تاکید کرد: مفهوم «جنایت جنگی» برای توصیف این جنایات بسیار ناکافی است. با توجه به لفاظیهای کینهتوزانه مقامات آمریکایی و اسرائیلی علیه ایرانیان، به عنوان یک ملت و هویت، این جنایات در حد جنایت «نسلکشی» است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.