راه‌اندازی بیمارستان موقت اندیمشک نماد ایستادگی در برابر سختی‌هاست

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 21:28
اهواز - استاندار خوزستان گفت: صیانت از سلامت مردم و تداوم خدمات درمانی در منطقه از اولویت‌های مهم بوده و افتتاح بیمارستان موقت نمادی از مقاومت و ایستادگی در برابر سختی‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا موالی زاده عصر امروز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مرکز درمان بستر امام علی(ع) اندیمشک اظهار کرد: حملات اخیر، خسارات گسترده‌ای به زیرساخت‌های درمانی استان وارد کرده است اما این اقدامات خصمانه دشمن هرگز مانعی در برابر ایستادگی و تلاش مضاعف برای خدمت‌رسانی به مردم نبوده است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما در این شرایط، اطمینان از عدم وقفه در ارائه خدمات درمانی به شهروندان است، افزود: راه‌اندازی بیمارستان موقت، گامی مهم در جهت حفظ پایداری سلامت جامعه است.

موالی‌زاده در پایان، بر عزم جدی مسئولان برای حفظ و تداوم خدمات درمانی در منطقه تاکید کرد و گفت: این اقدام، بازتابی از تعهد نظام به تأمین سلامت مردم، حتی در شرایط بحرانی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.