استقبال وزیر ورزش از نام‌گذاری لیگ برتر به نام «تنگه هرمز»

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 21:31
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه راهپیمایی روز جمهوری اسلامی، از پیشنهاد تغییر نام لیگ بیست‌وششم فوتبال ایران به «لیگ تنگه هرمز» استقبال کرد. دنیامالی با راهبردی خواندن این منطقه، تنگه هرمز را نقطه‌ای حیاتی در تقابل با استکبار جهانی توصیف کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: تنگه هرمز همچون تنگه احد امروز گردن استکبار جهانی را فشرده است. اگر امنیت ورزشکاران ایرانی تامین نباشد در جام‌جهانی حضور پیدا نخواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان امروز _ چهارشنبه دوازدهم فروردین _ در راهپیمایی روز جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کرد. در حاشیه این راهپیمایی یوسف سلامی به احمد دنیامالی پیشنهاد داد نام لیگ بیست‌وششم فوتبال ایران به لیگ تنگه هرمز تغییر کند. وزیر ورزش و جوانان نیز از چنین پیشنهادی استقبال و در این خصوص اظهار کرد: پیشنهاد خوبی است چراکه تنگه هرمز همچون تنگه احد امروز گردن استکبار جهانی را فشرده است و در آینده نیز خبرهای خوبی برای مردم خواهیم داشت.

وی درباره حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۶ افزود: آنچه برای ما اهمیت دارد امنیت بازیکنان تیم ملی است؛ بدون تردید ورزش نوعی دیپلماسی است، اما اگر امنیت ورزشکاران ایرانی تامین نباشد در جام‌جهانی حضور پیدا نخواهیم کرد. با توجه به شرایط و هماهنگی با شورای عالی امنیت ملی و دولت در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.