ضربات سنگین ایران به تل‌آویو، مقامات صهیونیستی را به محل حادثه کشاند

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 21:45
به دنبال افزایش شمار زخمی‌ها و خسارات قابل توجه در شرق تل‌آویو در پی حمله موشکی ایران، منابع صهیونیستی از بازدید وزیر جنگ اسرائیل از محل اصابت موشک خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهرک «بنی باراک»، قطب اقتصادی این رژیم واقع در شرق تل‌آویو امروز شاهد حمله سنگین ایران و به بار آمدن خسارت قابل توجه بود؛ به طوری که انتقادات گسترده داخلی، مقامات اسرائیلی را به محل اصابت موشک‌ها رساند.

بنابر روایت ایرنا، بر اساس این گزارش، «اسرائیل کاتس» ، وزیر جنگ و «موشه گافنی» ، عضو کنست این رژیم از محل حادثه بازدید کردند؛ این در حالی است که صبح امروز بیش از ۱۱ محل اصابت در در تل‌آویو از جمله شهرک «بنی باراک» ثبت شد که اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها به ناتوانی ارتش در رهگیری موشک‌ها را در پی داشت.

رادیو ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد که موشک شلیک‌شده حامل کلاهک خوشه‌ای بوده و در چندین نقطه از تل‌آویو اصابت کرده است.

منابع اسرائیلی گزارش دادند که در پی خسارات وارده به ساختمان‌ها در این شهرک، حدود ۱۰۰ صهیونیست از خانه‌های خود تخلیه شدند.

در همین حال، وزارت بهداشت اسرائیل نیز اعلام کرد که در پی اصابت یک موشک، شمار زخمی‌های اسرائیلی به ۲۹ نفر رسید که حال یکی از آنها به شدت وخیم گزارش شده است.

اذعان به زخمی شدن هزاران صهیونیست در حالی است که که رژیم صهیونیستی با اعمال سانسور شدید نظامی مانع انتشار اطلاعات واقعی درباره تعداد کشته‌ها، زخمی‌ها و حجم خسارات شده است.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.