سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: از مردم یمن تشکر می‌کنیم

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 21:51
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا از ایستادگی مردم یمن در مقابل دشمن آمریکایی - صهیونی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن کامل سخنان سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا بدین شرح است:

از کشور و نیروهای مسلح و رهبر حکیم با صلابت و مقتدر یمن آقای سید عبدالملک حوثی و از فرماندهان و مجاهدین ارتش قهرمان و مردم فداکار و شجاع یمن بخاطر ایستادگی در مقابل آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونسیتی کودک کش و حضور مقتدرانه در جبهه حق تشکر می کنیم.

از غیرت بی نظیر فرزندان لبنان، عملیاتهای غرورآفرین مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان و ضربات دردناک آنان بر پیکر متجاوزان صهیونیستی قدردانی می کنیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.