مقاومت عراق: به حملات به تاسیسات هسته‌ای امارات ادامه می‌دهیم

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 22:21
گروه «الویه وعد الحق» از گروه‌های مقاومت اسلامی عراق، در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات‌های خود را علیه اهدافی در امارات ازجمله تاسیسات هسته‌ای براکه تا نابودی کامل آن ادامه می‌دهد.
یک گروه از مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد در واکنش به نقش امارات در تحولات منطقه‌ای، حملات خود را علیه اهدافی در امارات از جمله تاسیسات هسته‌ای براکه ادامه خواهد داد.
 
به گزارش ایسنا، گروه «الویه وعد الحق» از گروه‌های مقاومت اسلامی عراق، در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات‌های خود را علیه اهدافی در امارات ازجمله تاسیسات هسته‌ای براکه تا نابودی کامل آن ادامه می‌دهد.
 
در این بیانیه تأکید شده است که این حملات با هدف وارد کردن خسارت به زیرساخت‌ها و در واکنش به «همکاری امارات با آمریکا و رژیم صهیونیستی» انجام می‌شود.
 
این گروه همچنین اعلام کرد که تا زمان توقف استفاده از خاک امارات به‌عنوان پایگاهی برای اقدامات نظامی علیه ایران، به عملیات خود ادامه خواهد داد.
 
در بیانیه الویه وعد الحق آمده است: در راستای انجام آنچه وظیفه خود می‌دانیم، نیروهای ما از فرزندان شبه‌جزیره عربستان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند و تاسیسات هسته‌ای براکه در امارات را مورد حمله قرار می‌دهند تا به‌طور کامل نابود شوند و تأسیسات آن‌ها به نمادی از پایان حاکمیت و وابستگی حاکمان امارات تبدیل شود. چشمان ما آرام نخواهد گرفت و خشم ما فروکش نخواهد کرد تا زمانی که این افراد از ارائه خدمات به آمریکا و رژیم صهیونیستی و استفاده از امارات به‌عنوان نقطه آغاز حمله علیه جمهوری اسلامی ایران دست بردارند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.