دبیرکل نجباء: تمامی ظرفیت محور مقاومت هنوز رو نشده است

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 23:15
شیخ اکرم الکعبی نوشت که استفاده همین مقدار کم از ظرفیت جبهه مقاومت موجب از بین رفتن هژمونی دشمن در منطقه شده است.

به گزارش مشرق، شیخ اکرم الکعبی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در حالی که بمب‌های سنگین خود را بر سر زنان و کودکان مسلمان می‌ریزید، زرادخانه مقاومت با بکارگیری تسلیحاتی ساده، هژمونی شما را در تنگه هرمز به چالش کشیده و حاشیه امن‌تان را از بین برده است.

او افزود: با اینکه ایران دهه‌ها در محاصره بوده، نتوانستید طبق جدول زمانی که برای عملیات جنگی خود تعیین کرده بودید، جمهوری اسلامی را به زانو درآورید. هیچ‌یک از اهدافی را هم که در آغاز جنگ شیطانی خود اعلام کرده بودید، نتوانستید محقق کنید.

شیخ اکرم الکعبی در پایان تأکید کرد: اگر محور مقاومت از سایر برگ‌های منطقه‌ای خود استفاده می‌کرد، چه می‌کردید؟!!!

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.