استقبال سفارت ایران از امتناع انگلیس برای همراهی با آمریکا

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 23:41
سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن، از تصمیم نخست‌وزیر انگلیس مبنی بر عدم همراهی با ایالات متحده و رژیم صهیونیستی در تنش‌های اخیر استقبال کرد. این سفارتخانه بر اهمیت حفظ موضع مستقل بریتانیا در قبال تجاوزات غیرقانونی علیه ایران تأکید کرد.

سفارت ایران در انگلیس از تصمیم نخست وزیر این کشور که از همراهی آمریکا در جنگ علیه ایران امتناع کرده است، استقبال کرد.

به گزارش ایسنا، سفارت ایران در لندن ضمن استقبال از موضع نخست وزیر انگلیس که روز چهارشنبه در نشستی خبری اعلام کرد انگلیس یا درگیری ها در خاورمیانه و در حمایت از امریکا و اسراییل نمی پیوندد اعلام کرد: ما از موضع بریتانیا مبنی بر عدم پیوستن به تجاوز غیرقانونی ایالات متحده و رژیم اسرائیل استقبال می‌کنیم.

سفارت کشورمان ابراز امیدواری کرد این تصمیم انگلیس به طور کامل حفظ و اجرا شود و مانند سایر کشورهای اروپایی، بریتانیا به ایالات متحده اجازه ندهد از خاکش برای انجام حملات و کشتار کودکان در ایران استفاده کند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.