فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: جبهه مقاومت دشمن را به ناتوانی کشانده است/ فکر می‌کردند جبهه مقاومت اسلامی ضعیف و درحال فروپاشی است

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 23:42
سرلشکر عبداللهی گفت: جبهه مقاومت نه تنها تضعیف نشده بلکه دشمن را به ناتوانی کشانده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت:دشمنان آمریکایی و صهیونیستی که با محاسبات غلط فکر می‌کردند جبهه مقاومت اسلامی ضعیف و درحال فروپاشی می باشد در عمل با قدرت بی بدیل آن مواجه شده‌اند.

به روایت تسنیم، وی افزود: حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، و گروه‌های مقاومت اسلامی در عراق، همزمان با رزمندگان پر افتخار اسلام در ایران اسلامی با شجاعت و روحیه سرشار از ایمان و اخلاص، مقتدرانه ثابت کرده‌اند سران و ارتش آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی در برابر اراده الهی آنان ناتوان و زبون بوده و راهی جز تسلیم در برابر این جبهه قدرتمند را ندارند.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا ادامه داد: اینجانب با افتخار و با نهایت تواضع و فروتنی، روحیه جهادی و سرشار از اقتدار و صلابت برادران قهرمان و مجاهدم در لبنان، یمن و عراق را می ستایم نصرت و پیروزی های بیشتر آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.