حمله هوایی رژیم صهیونیستی و آمریکا به اسکله‌های قشم و بندرچارک

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 00:22
بندرعباس- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، از حمله هواگردهای متخاصم آمریکایی و صهیونیستی به اسکله صیادی دوحه در جزیره قشم و اسکله صیادی–تجاری بندرچارک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد نفیسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: متأسفانه هواگردهای متخاصم آمریکایی و صهیونیستی، اسکله صیادی دوحه در قشم و همچنین اسکله صیادی–تجاری بندرچارک را مورد هدف قرار دادند.

وی با اشاره به جزئیات این حملات افزود: در حمله به اسکله دوحه در قشم، دو نفر از شهروندان مصدوم شده‌اند که بلافاصله تحت مداوا قرار گرفتند. در اسکله بندرچارک نیز سه فروند لندینگ‌کرافت مردمی مورد اصابت موشک قرار گرفته است.

معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه تیم‌های ارزیاب برای برآورد دقیق خسارات وارده در محل حاضر شده‌اند، خاطرنشان کرد: آمار فعلی بر اساس گزارش‌های اولیه است و اطلاعات تکمیلی درباره میزان خسارت‌های مالی و جانی احتمالی متعاقباً از طریق مراجع رسمی اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.