ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در حمله صبح ۱۲ فروردین ۱۴۰۵ به بخشی از خیابان طالقانی، دچار آسیب شد و اتاق بازرگانی ایران با انتشار ویدئویی، این خبر را تأیید کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، نایبرئیس اول اتاق بازرگانی ایران گفت: انفجار ناشی از این حمله دشمن آمریکایی-صهیونی، به بخشهایی از ساختمانهای اتاق بازرگانی خسارت وارد کرده است.
وی که بلافاصله پس از وقوع حادثه در محل حاضر شد، با ابراز تأسف عمیق از این اتفاق، بر ضرورت ورود فوری نهادهای بینالمللی برای پایان دادن به مناقشات تأکید کرد.
محمدرضا بهرامن، این حمله را مایه نگرانی خواند و خواستار اقدام جدی جامعه جهانی برای جلوگیری از ادامه خشونتها شد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.