بقایی: برای هر سناریویی آماده هستیم، حملات آمریکا بربریت است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 02:31
اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با شبکه Republic TV هند گفت که نیروهای مسلح ایران برای هر سناریویی از جمله حمله زمینی کاملا آماده‌ است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با شبکه Republic TV هند گفت که نیروهای مسلح ایران برای هر سناریویی از جمله حمله زمینی کاملا آماده‌ است.

او همچنین گفت: هر زمان که آمریکایی‌ها درباره دیپلماسی صحبت می‌کنند، همه باید با تردید به آن نگاه کنند.

بقایی تأکید کرد: در حال حاضر اصلاً مذاکره‌ای بین ایران و آمریکا وجود ندارد. اما یک چیز روشن است: پیام‌هایی که از طریق میانجی‌ها دریافت کرده‌ایم، نشان‌دهنده خواسته‌های حداکثری و غیرمنطقی آنهاست. به همین دلیل ایرانی‌ها با تردید زیادی به این پیام‌ها نگاه می‌کنند. آنچه اکنون انجام می‌دهیم این است که اجازه ندهیم هیچ چیزی ما را از وظیفه مقدس دفاع از سرزمین و حاکمیت‌مان منحرف کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.